zielono mam w głowie!

Lubię dawać dzieciom prezenty :) Bo dzieci zawsze szczerze wyrażą swoją opinię :D Jak prezent przypadnie do gustu, to będą szczęśliwe i będzie to widać na ich buziach. Olusi album się spodobał, choć jest prosty i skromny:)







A w niedzielę znów poscrapowałyśmy z Humą, za wzór służył nam piękny scrap Lilith :D Niestety spotkać się mogłyśmy tylko na facebooku, by przez czata wymienić uwagi, ale i tak fajnie jest robić coś "razem" i czekać na efekty z drugiej strony :))
Po więcej zapraszam na naszego bloga >TU<. A to moja wiosenna interpretacja scrapa:




Scrap inspirowany dodatkowo jednym z ulubionych wierszy Kazimierza Wierzyńskiego:

Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną,
Na klombach mych myśli sadzone za młodu,
Pod słońcem, co dało mi duszę błękitną
I które mi świeci bez trosk i zachodu. 

Obnoszę po ludziach mój śmiech i bukiety
Rozdaję wokoło i jestem radosną
Wichurą zachwytu i szczęścia poety,
Co zamiast człowiekiem, powinien być wiosną. 

Uwielbiam! :)

3 comments: