there are some places..

Są takie miejsca, które działają na mnie bardzo twórczo, wyzwalają chęć działania. Z natury jestem małym leniem, nie wstydzę się do tego przyznać. Oraz mam słomiany zapał. Ale są takie miejsca, w których mi się chce! Czasem się je znajduje a czasem trzeba sobie je po prostu stworzyć. I tak jest z moim biurkiem - uwielbiam na nim pracować. Tu zawsze mam wenę, czasem aż za wielką, bo zaniedbuję inne sprawy. Ale uwierzcie - gdybym coś miała zabrać ze sobą podczas pożaru - wyrwałam bym z podłogi właśnie moje biurko :)
Na Art-Piaskownicy Sagitta zaproponowała nam recykling zamka błyskawicznego. Po wielu (naprawdę!) próbach zrobienia czegoś totalnie odjazdowego i odkrywczego, po zniszczeniu dwóch suwaków - poddałam się :D Moja propozycja to suwak jako ozdoba na scrapa :) Ale zerknijcie na bloga AP, tam dziewczyny wyczarowały naprawdę same cuda :)

Hello everyone, today I'd like to show you my creative place where I'm working, day by day :) I really love my craft space, it's sunny and bright - I have a lovely, old typewriter and some beautiful little boxes with my goodies. This is my favourite place in our apartament. As you can see, I used a recycled zipper on my layout. This is a part of our game on challange blog called Art-Piaskownica. If you wanna se how the other DT girls recycled zipper - go there :)

MME 'on the bright side', Dekoracyjna Taśma, cudne gwiazdki z sodalicious



Są też takie miejsca, które chcemy, żeby po prostu z nami były zawsze - a kiedy nie możemy ich mieć obok.. no cóż, po coś w końcu wymyślono aparaty :) A oto layout o chowaniu wspomnień w zdjęcia, ze skrytką :)

And here is the socond layout, all about capturing moments and using camera :)

 ILS 'marine'



Miłego dnia dziewczyny (i chłopaki :D)!
Have a lovely day girls (and the boys too:D)!

5 comments:

  1. Świetne scrapy! I wykorzystanie suwaka rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  2. namęczyłam się z tym :) dziękuję!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoją biel i kolory :) Piękna praca. Ta niebieska też wspaniała, podoba mi się bardzo kompozycja :)

    ReplyDelete