Bubbles!

Hej! Ja dziś szybciutko wpadam, żeby Wam powiedzieć o dwóch super wyzwaniach! Pierwsze, prowadzone przeze mnie, na Art-Piaskownicy to wyzwanie fotograficzne :) Ha, czyli coś co tygryski lubią najbardziej :) A tematem są.. bańki mydlane :)) Każdy z nas chyba uwielbia bańki więc.. aparaty w łapki, bańki też i robimy! :)

Hi! It's just a quick note to remind you of two new challenges! The first one, on Art-Piaskownica, is mine and I invite you to take a photo with.. bubbles! We all love bubbles, aren't we?:) so, grab your cameras and snap on!:)



Natomiast na blog I {lowe} SCRAP wraca kochana przez wszystkich :) comiesięczna mapka! Zobaczcie jaka! A to mój layout do niej:

And, the second challenge is the sketch on I {lowe} SCRAP, this is my layout: 




Jeszcze się Wam pochwalę tym, co mnie spotkało w niedzielę! Miałam przyjemność (ogromną) stanąć po drugirj stronie obiektywu :D Ha, tak, dobrze myslicie - pozowałam :) O ile to moje smętne uśmiechanie się do aparatu w ogóle można nazwać uśmiechem ahaha. Było cudnie! Zdjęcia Julity na pewno Wam tu pokażę, kiedy już do mnie dotrą w całości, a póki co mam dla Was zajawkę tego jak wyglądałam. Te zdjęcia zrobiłam sobie już sama w domu, po całym zamieszaniu :)

The last thing I want to sher with you is a sneek of the photo session in hippie style! That was a great adventure, because I wasn't a photographer.. but a model :D YES! :) I will show you in another note beautiful pictures that Julita took. Today, I'd love to share with you my self-portraits:




3 comments:

  1. scrap jak zwykle u Ciebie piękny:) a zdjęcia mrrr...cudne!

    ReplyDelete
  2. uwielbiam te zdjęcia :* Magiczne!

    A scrap świetny, wieje bryzą od morza!

    ReplyDelete