PROJECT LIFE - WEEK 15

Hello! Let's kick this day with some Project Life pages! Week 15 was almost all about guests from Wroclaw - Mira and Pawel came to Cracow and spent here all weekend long. We had fun exploring the city, some famous places and pubs. There was even a space for mulled wine in the most famous cafe on the Main Square. We played pun game all night long with two extra friends who came unexpected - and we had so much fun! Can't wait to see Mira's pages about our weekend together! ;)

Hej! Dzisiaj na blogu króluje tydzień 15 z mojego PL-owego albumu :) W zasadzie cały tydzień nic sie nie działo, aż do weekendu kiedy to odwiedzili nas Mira z Pawłem. Bawilismy się świetnie łażąc po Starym Mieście, odkrywając nowe i stare miejsca, puby, zamki i kościoły - no bo co innego można robić w Krakowie :P Znalazło się nawet miejsce na grzane wino w Piwnicy Pod Baranami! A wieczorem pojawili się niespodziewanie goście i pół nocy spędziliśmy grając w kalambury - było fantastycznie :) A teraz nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co Mira pokaże w swoim PL! ;)



Side A/strona A:


Side B/strona B:


I used new page protector design for this week, I got it from Mira - with 3 squares. I kind of like it, but I still have my favourite design I won't quit haha. You will find here Dear Lizzy mini kits (Polka Dot Party & Day Dreamer), some grid cards, beautiful wood veneeres from PinkFresh Studio and some puffy stickers from Pink Paislee. I also added awesome transparent stickers from Simple Stories DIY line - love them!

Użyłam w tym tygodniu nowych koszulek, które dostałam od Miry - z 3 kwadratami. Są bardzo fajne, ale i tak czuję, że za nic nie zrezygnuję z mojego ulubionego wzoru hah. Znajdziecie tu jak zwykle Dear Lizzy mini kity (Polka Dot Party & Day Dreamer), kilka kart w kratkę, piękne drewniane elementy od PinkFresh Studio i naklejki Pink Paislee. Dodałam też kilka transparentnych naklejek z kolekcji DIY Simple Stories - uwielbiam je!






         

5 comments: