AT THE BEACH - LAYOUT

Hello! I bring a brand new layout for you today that I've made for Pink Paislee this month. It's all about day at the beach, sun and this dreamy, faded feeling I always have when I see lots of water. Yup, I do. I can't swim but seeing a huge lake or sea or ocean makes me feel very calm and smooth.. :) And now, you can jump over to Pink Piaslee blog to see how I've made this title! Have a great day!

Witajcie! Dzisiaj mam dla was inspirację scrapową w postaci layoutu, który zrobiłam dla Pink Paislee w tym miesiącu. Jest o dni, który spędziliśmy na plaży, słońcu i tym cudownym uczucie, które zawsze mam jak patrzę na bezmiar wody.. Wiecie, jak duże jezioro, morze czy ocean potrafi uspokoić i zrelaksować poprzez samo patrzenie na wodę, prawda? :) A teraz możecie wpaść na chwilę na blog Pink Paislee, żeby zobaczyć jak zrobiłam w tym LO tytuł! Udanego dnia!





   

3 comments:

  1. czad :)
    też tak mam, jak jadę nad wodę... totalny relaks i uspokojenie...

    ReplyDelete
  2. Hello! Your layout is perfect! And I love your videos. Will you make them more? Please please please! :)

    ReplyDelete