TODAY - LAYOUT

Good moring! I'm so busy lately with my work, I don't even have time to read my favourite blogs or take a look at scrapbook galleries or watch another episode of Friends or Suits.. I feel a little bit tired, so today I took a morning off though work is waiting ;) I want to show you my next layout made with August Gossamer Blue kits. Actually this is a scraplift of this awesome Jess's page. I just love her style :) August kits are pretty and all about summer. It was easy to pick few favourite embellishments and papers and create this page.

Dzień dobry! Ostatnie dni nie należą do najlżejszych - praca pali mi się w rękach i nie mam nawet czasu na przeglądnięcie ulubionych blogów i scrapowych galerii. Dzisiaj rano poczułam się już tak zmęczona, że postanowiłam "wziąć wolne" na godzinkę lub dwie ;) Chcę wam pokazać layout, który powstał z sierpniowych kitów Gossamer Blue. Właściwie jest to scraplift tej fantastycznej pracy Jess - uwielbiam jej styl! Sierpniowe kity są świetne i bardzo wakacyjne. Nie było trudno wybrać kilka najładniejszych dodatków i papierów i stworzyć tą pracę.




   

5 comments:

  1. Świetny jest :) mi by się bardzo przydała taka godzinka czy dwie sam na sam z papierem i nożyczkami...

    ReplyDelete
  2. So love this "envelope looking set up", and as always the brightness in Your work.

    ReplyDelete
  3. Mega mi się podoba ta kompozycja! Świetny LOs

    ReplyDelete