PROJECT LIFE WEEK 34

Good morning! I'm back here after a very busy week. I'm in rush and I'm guessing the whole September will be like this, filled with travels and many photoshoots - I just love it! So, today I  want to show my August pages with week 34. Two weeks ago I got my first iPhone lol, I was so excited! Especially about the camera it has - it's really great! I have to admit that I've stopped taking pictures with my big camera for a while ;) In this spread, you will find few of new Heidi Swapp cards I got from my sweet friend, Stephanie Bryan. I really love them, so clean and simple with gold accents - amazing!




Dzień dobry! Witam z powrotem po bardzo pracowitym tygodniu. Jestem ciągle w biegu i zgaduję, że cały wrzesień będzie tak intensywny, wypełniony wyjazdami i mnóstwem sesji zdjęciowych - uwielbiam! A więc, dzisiaj chcę wam pokazać moje strony jeszcze z sierpnia - tydzień 34. Dwa tygodnie temu kupiłam swojego pierwszego iPhone'a lol, mega ekscytacja :D Zwłaszcza nowym aparatem w telefonie - naprawdę dobry! Muszę przyznać, że chwilowo odpoczywam od mojego aparatu haha, mam nadzieję, że nie potrwa to długo ;) NA tych stronach znajdziecie kilka kart z nowej kolekcji Heidi Swapp Project Life - dostałam je od mojej kochanej Stephanie Bryan i uwielbiam każdą jedną ;) Są proste, czyste a złote akcenty zachwycają!






    
  

1 comment: