PROJECT LIFE - WEEK 3

Good morning! I'm kicking this Thursday off with new spread in my PL album! Week 3 is completed - all about my quiet time I spend working (or not) and about my new yoga adventure. I got inspired by Kasia - worqshop - and I love it! It's day 10th of my 30 days challenge and I'm feeling amazing already! I also went to see Hobbit (finally!). It was nice but can't compare to Lord of the Rings obviously :) How was your week? I'm super happy about your feedback under my last PL post - you guys are just the best readers ever! Thank you ;)




Cześć! Mam dzisiaj dla Was kolejną porcję inspiracji PL-owych! Tydzień trzeci skończony:) Ostatni tydzień był naprawdę fajny - miałam dużo czasu dla siebie, bez pośpiechu i w skupieniu mogłam nadrobić kilka zaległości, wyciszyć się i odetchnąć - m.in. dzięki jodze! Zainspirowana Kasią - worqshop - postanowiłam rozpocząć 30dniowe wyzwanie i jestem już po dniu 10, czując się po prostu fantastycznie! Obejrzałam też Hobbita (w końcu!). Był ciekawy, ale nie umywał się rzecz jasna do Władcy Pierścieni :) A jaki był wasz tydzień? Mi było ogromnie miło czytając wasze komentarze pod ostatnim postem z PL - jesteście dziewczyny najlepsze! Dziękuję :)






6 comments:

  1. idziesz jak burza :) w takim tempie to koło lipca będziesz miała 52 tygodnie ;)

    ReplyDelete
  2. *Sigh* Just beyond beautiful! I can only aspire to such gentle gorgeousness x

    ReplyDelete
  3. Wspaniale się ogląda! :)
    Żałuję, że w lutym nie będę w Warszawie, ale w czerwcu chętnie zapiszę się na Twoje warsztaty, jeśli tylko będziesz robić ;)

    ReplyDelete
  4. Such a beautiful Project Life Page, i love it :)
    Greetings
    Nikki

    ReplyDelete
  5. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    Over 160000 women and men are using a easy and secret "liquids hack" to burn 1-2 lbs each night in their sleep.

    It's simple and it works with everybody.

    This is how you can do it yourself:

    1) Take a drinking glass and fill it up half glass

    2) Proceed to learn this weight losing hack

    and become 1-2 lbs lighter in the morning!

    ReplyDelete